Online CHOVÁNÍ hostů se změnilo. Jak se s tím mohou GASTRO PODNIKY vypořádat?

v PROFIZÓNA

Vladimír Buťa ze společnosti Mediatel je odborníkem na uživatelské chování lidí na internetu. Karanténa podle jeho slov výrazně změnila chování uživatelů a většina změn zůstane trvalá. Změnily se i služby jako třeba Google nebo sociální sítě. Podnikům v oboru pohostinství však dokáže poradit, jak se s těmito změnami vypořádat a využít je ve prospěch podniku.

„Chování lidí se v průběhu celoplošné karantény změnilo. A změnám chování v reálném světě také odpovídá změna uživatelského chování na internetu a preferencí lidí. A tím nemyslím jen nárůst elektronického nakupování, např. potravin apod. Na internetu se objevila nová skupina, která začala aktivně používat internet k nakupování a průzkumu – senioři, kteří mají samozřejmě jiné preference. Z domova pracují již více než půl roku desetitisíce lidí a jejich potřeby se díky tomu změnily oproti původnímu kancelářskému životu. Ale hlavně – lidé mají strach. Chtějí se chránit, uvědomují si riziko a jsou důkladnější při „průzkumu“, jaké služby a kde čerpat,“ říká Vladimír Buťa ze společnosti Mediatel. Chování uživatelů na internetu v době covidové se bude tento odborník podrobně věnovat na odborném KONGRESU FOR GASTRO & HOTEL, kde bude mít přednášku s názvem „COVINTERNET – internet a jeho uživatelé v době pandemie“. Kongres se koná 1. října na výstavišti PVA EXPO PRAHA.

A už jste četli tohle?  SEVEROČEŠI frčí na růžové. Kavárenská síť servíruje unikátní ROOIBOS LATTE

Co lidé v současnosti skutečně chtějí najít pomocí internetu? „Najednou jsou pro ně důležitější úplně jiné informace než dříve. Je restaurace čistá? Jakou zkušenost mají její zákazníci? Jak daleko jsou od sebe stoly v restauraci? Dezinfikuje hotel pravidelně pokoje? Je k dispozici dezinfekce? Hledají důležité informace, které jim pomohou strach překonat. At již strach podvědomý nebo ten skutečný. Takové informace jsou teď pro uživatele velmi důležité a každý provozovatel restaurace, penzionu nebo hotelu by měl co nejrychleji a nejúčinněji odbourávat nejistotu uživatele, který se právě rozhoduje,“ dodává Vladimír Buťa.

Vladimír Buťa

V přednášce se účastníci kongresu dozví také to, jak se změnily i některé internetové služby – například Google uzavíral automaticky podle vládních nařízení firmy a provozovny na internetu, byť měly výjimku nebo prodávaly tzv. přes okno. Vladimír Buťa zaměří na takovéto příklady pozornost a poradí, jak co nejlépe změny uchopit, aby konkrétní restauraci nebo penzion uživatelé preferovali.

V programu kongresu najdete i další zajímavé a užitečné přednášky a případové studie. Doporučujeme třeba přednášku Marka Křováka ze společnosti 100PROgastro s názvem „Co nepodcenit pro řízení gastro podniku – ověřeno COVIDem“, přednášku Aleše Vavery a Jakuba Mačáta ze Sodexo „Partnerství se vyplácí: případová studie nejen o finanční pomoci hospodám“, jako mluvčí vystoupí také prezident Asociace hotelů a restaurací ČR Václav Stárek nebo šéfkuchař Filip Sajler a další hosté, kteří mají k současné situaci co říci. Podnikáte v pohostinství? Pak byste na této akci neměli chybět. Vstupenky pořídíte ZDE.

A už jste četli tohle?  VÍTE, že se potraviny VYLEPŠUJÍ? Čeští výrobci jdou hlavně po CUKRU, SOLI a TUKU