Klobouk dolů! KOFOLA zásobuje pitím první linii

v AKTUÁLNĚ

Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. linii, podporuje výrobu ochranných pomůcek i nedostatkových dezinfekcí a originálním způsobem reaguje na současné dění i ve své komunikaci. Hrdiny televizního spotu oblékla ze dne na den do povinných roušek.

Vnést do společnosti v těchto dnech trochu dobra a lásky se rozhodla společnost Kofola. A to nejen tím, že začala zdarma dodávat pitný režim hrdinům v první linii, podpořila své zaměstnance, aby šili roušky, ale i tím, že upravila výrobu v Krnově tak, aby mohla zdarma zajistit nedostatkovou dezinfekci pro své okolí.

„Vzájemná sounáležitost je nyní potřeba víc než kdy jindy. Proto jsme se rozhodli inspirovat ostatní, abychom společně ukázali, kolik lásky nás i v těchto dnech obklopuje,“ vysvětluje Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola. Vznikla microsite zlaskykofola.cz, na kterou se propisují všechny „láskočiny“, do kterých se nejen firma, ale i kdokoliv další zapojí a umístí je na sociální sítě s hashtagem #zlasky. A právě i na tomto webu vyzývá Kofola veřejnost, aby se o případnou nezištnou pomoc pro potřebné přihlásila.

A už jste četli tohle?  NOSTALGIE: Vzpomínky na 80. léta oživuje bar se vším všudy

Kofola dokázala rychle zareagovat také na současnou potřebu lidí chránit sebe i své okolí i tím, že hrdiny nového televizního spotu oblékla doslova přes noc do digitálních roušek.

Díky půl milionu fanoušků se Facebook Kofoly stal přirozenou komunikační platformou. Právě zde se Kofola snaží šířit pozitivní emoce. Premiéry se tak zde dočkala například píseň Láskaranténa, kterou pro Kofolu složila dívčí skupina Trio Viro. Ta si bere za úkol připomenout lidem, že lásku nezastaví ani čtyři stěny, a vyzývá k tomu, aby lidé nepropadali trudomyslnosti a měli se stále rádi. V nejbližší době spustí Kofola například i instagramový filtr, díky kterému se lidé budou moci zahrnovat polibky, aniž by se vystavovali riziku nákazy.

U aktivit na pomoc potřebným vše začalo a Kofola s těmito činy #zlasky zdaleka nekončí. Začíná se soustředit na další ohrožené cílové skupiny, tedy například na své gastro zákazníky. Právě provozovatelé restauračních zařízení totiž nyní zažívají krušné časy.