Potvrzeno spotřebiteli: Obliba HOŘKÝCH PIV roste

v AKTUÁLNĚ

Jak ukázala nedávná spotřebitelská volba, hořká chuť je našim chuťovým buňkám čím dál příjemnější. A má už svého favorita. Mimořádně hořký Radegast Ratar zvítězil v letošním ročníku Volby spotřebitelů – Nejlepší novinka 2021.

Nejvíce hořké pivo v historii pivovaru Radegast opanovalo jako nejlepší novinka kategorii piv. Osvěžující výčepní speciál Radegast Ratar s 50 jednotkami hořkosti (IBU) se vyznačuje plnou chutí a mimořádnou hořkostí, kterou mu dodává prémiový chmel Polaris.

„Obliba hořkých a prémiovějších piv v posledních letech stoupá a vítězství Radegast Rataru to jen potvrdilo. Jsme rádi, že si k němu spotřebitelé našli svoji cestu a odměnili práci našich sládků,“ říká manažer značky Radegast, Josef Jalůvka.

Hodnocení nových produktů ve „spotřebitelské volbě“ probíhalo v květnu 2021. V každé kategorii soutěžily minimálně tři konkurenční produkty, které hodnotilo 4000 spotřebitelů.

Volba spotřebitelů – nejlepší novinka již jednadvacátým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český trh. V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970 a 3. prosince 2020 oslavil 50 let od uvaření první várky piva. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti.

A už jste četli tohle?  SVATOMARTINSKÉ 2020: Nejlepší mladá vína přichází na trh. Jaká budou?

Zdroj: Pivovar Radegast