Rohlik.cz spouští zlepšováky. Ušetří ještě více času

v AKTUÁLNĚ

Rohlik.cz spouští vylepšení, která zákazníkům ušetří ještě více času: online reklamace, přehled o cestě jejich nákupu a času doručení přímo na webu, v appce i skrze push notifikace.

„Připravili jsme revoluční novinku v podobě možnosti vyřešit reklamace online, na pár kliků a okamžitě, aniž by zákazníci museli někam volat nebo psát. Jsme jediný obchod s potravinami v Česku, který tuto možnost nabízí,“ představuje novinku pro zákazníky online supermarketu Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz.

Zákazník na webu či v aplikaci vybere položku k reklamaci a kompenzaci v podobě kreditů okamžitě služba připíše na účet. Kredity jsou samozřejmostí, pokud je ale zákazník nechce, může je raději jedním klikem věnovat na pomoc potřebným. Členové Rohlík Premium dostávají dvojnásobnou kompenzaci i při online reklamaci.

Díky nové aktualizaci může zákazník sledovat svůj nákup a okamžitě zjistit předpokládaný čas doručení. Zákazníci ho uvidí přímo v hlavičce webu nebo v aplikaci.

Pokud zákazník používá mobilní aplikaci a má zapnuté notifikace, přijdou mu všechny důležité informace ohledně doručení formou notifikací. A to vždy, ať už nakupuje na webu nebo v aplikaci. Stačí mít staženou aktuální verzi a povolit notifikace. Zákazník, který aplikaci nainstalovanou nemá, bude zprávy nadále dostávat formou SMS, jako tomu bylo doposud.

A už jste četli tohle?  PRŮZKUM mezi hosty: Většina lidí se strachuje o osud oblíbených podniků

Zdroj: Rohlik.cz